gas var det här

Nu har jag upptaderat mig i min bloggläsning efter ett par dagar i skogen.

Min bilhistoria fortsätter. När jag skulle köra ut till stugan i onsdags så börjar jag med att få motorstopp vid ett rödljus och sen kändes hundratio som en omänsklig hög hastighet.
Nej jag har fortfarande inte kört mycket sen jag kom hem.
Nu idag när jag skulle ta mig tillbaka till stan kändes det här med hastigheten mer bekvämt, tar inte lång tid innan man kommer in i gamla hjulspår, jag gjorde en susande omkörning. Bara för att sedan inse att den lille övningsköraren kunde någon lömsk liten genväg och kom fram till samma hus som jag skulle till. Innan mig. Surt. Sa Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0