West end toppen

Just hemkommen från Strömbäck och en kväll i musikalernas tecken. Fantastiskt duktiga musikalakademielever hade satt upp shown "The Best Of West End". Tack för trevligt sällskap E.

Helgen har varit mycket. Mycket och bra. Söndagen gjorde storslagen avslutning på dessa få och allt för korta dagar. Det bjöds på Vasabesök, göteborgsfika med toast och krossad kladdkaka (hm.. var de Det Där som jag beställde?!) goda samtal i fin fint sällskap och nu avslutningsvis musikal. Som grädda på moset satte jag mig bakom ratten för första gången på cirka sju månader. Först tänkte jag att jag inte skulle komma ihåg ens var gaspedalen satt. Men i likhet med cykling fanns kunskaperna där någonstans i ryggmärgen. Medan jag gled fram helt själv genom Umeås mörka gator insåg jag att jag nästen hade glömt bort hur roligt det är att köra.



Här kommer det utlovade testet. Det är ett awareness test som jag lånat från silverfisken Jonas. Klicka och se om ni lyckas lika bra som jag!
 

Kommentarer
Postat av: Eric

Fint att du satt dig bakom ratten igen! Då kan du vara chaufför
till mig när jag kommer hem igen :-)

2008-03-18 @ 15:08:05
Postat av: Carro

Jag klarade också 13 ;) fast jag såg inte björnen, Typiskt!
Ses snart!

2008-03-18 @ 16:11:09
URL: http://ine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0