Greys maraton

Igår handlade jag mazariner och dammsugare. Först till vrålfika sen till Grey´s Anatomy maraton.
Serien har haft en downperiod ett tag men nu med säsongsfinalen gav den mig ett leende på läpparna igen, precis som det ska vara. Men de handlar inte om serien i sig utan om serier och musik. Har du sett den svenska såpan "Andra Avenyn" någon gång? Det har inte jag, men tydligen ska enbart musiken göra det värt att vila ögonen på den. Trevligt tycker jag när man satsar på god kvalité enda ut i spetsarna. Höjer hela intrycket. Serier som faller mig i smaken har allmänt väldigt god smak när det kommer till toner och de fyra avsnitten vi plöjde igenom igår var inget undantag. De spelade en av mina favoriter, som jag skrivit om tidigare, och det är heller inget problem att hitta nya godingar.

Sen klickar man sig vidare och vidare och vidare. Tillslut har man hittat en hel ö med gömda skatter. En helt egen ö där det bara är jag och de. Jag och min musik. Idag kampar jag ihop med The Rosewood Thieves.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0