dagens tisdag.

Klänning och strumpbyxor i all ära. Men idag fick klänningarna stå tillbaka till fördel för min fina prickiga kjol.
Hade det idag varit tisdagen som jag trodde att det skulle vara igår skulle jag inte vara klädd i en prickigkjol utan dragit på mig praktiska kläder och varit påväg till jobbet. Men det är inte gårdagens tisdag det är dagens tisdag och det innebär ledighet. Igen!

Ledighet i all ära. Men det är så mycket trevligare när andra är lediga på samma gång. Men jag är inte bitter, inte alls. Nej här görs det bananshakes i min fina rosa mixer och lyssnas på The Album Leaf. Om du också är ledig idag tycker jag att du ska göra detsamma.

image4
The album leaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0