som ett kort i timmen

Igår tänkte jag att det var en söndag som hade passat sig för ett blogginlägg av typen "ett kort i timmer". Det var en fin dag som gjort sig bra på bild.

Eftersom kameran, som vanligt, fick stanna hemma, får jag återberätta i det skrivna ordet istället
Vaknade med sol i ögonen, gårdagens kalasande kändes inte alls och smått förvånad följde jag glatt med mor och far på utflykt. Vi begav oss mot Hamptjärnsstugan, våffelsugna och med solglasögonen i högsta hugg. Suget stillades och jag kände mig stadsjäntig bland alla friluftare. Vidare mot tidigare hemmaadressen, go fika som man inte hittar någon annanstans och trevligt släktsällskap. Hemma igen chokade jag på nytt och ställde till med riktig söndagsmiddag alldeles alena och mysnöjd med det. Toppade med att vara en grym person tillsammans, ett kilo godis och Looking for Eric.


Kommentarer
Postat av: mikaelf

Jag såg också Looking for Eric i söndags!!!

2010-03-23 @ 11:02:14
URL: http://mikaelf.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0