sa någon vår?

Vår! Idag är det ljummet i luften så jag kör med öppna skor! Ikväll promenerade jag hem från jobbet utan att ta på de extra strumpbyxorna! Jag och vännen satt ute i solen hela eftermiddagen! Första dagen som det var för varmt med vinterjacka!


Klingar fint gör orden, härliga vårkänslor har skribenterna.


Men i den här delen av landet är läget inte detsamma som för de som skriver bloggarna på den dära listan jag följer. Här har det snöat och varit snålblåst hela dagen. Men hej. Jag är inte den som är den. Våren kommer, och känslan när asfalten kommer fram är fin både första, andra och tredje gången (om än, jag erkänner, det känns snopet när den kryper in under snötäcket igen)

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej, men vad menar du?

2010-03-30 @ 09:49:28
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0