en kopp ett fat en bulle


När jag ser den här bilden hos härliga Sammy Rose blir jag riktigt taggad på två saker

1. Vi satt och diskuterade fenomenet med fattiga riddare här om dagen (en av alla diskussioner vi födriver tiden med när vi träffas för att studera) nu har jag fått koll på såväl fattiga- som rika riddare och det är bara att vänta in dagen när jag har lite gammalt bröd över i skafferiet.
2. Jag blir extremt peppad på att diska och plocka in en julklapp i skåpen hemma, missförstå mig rätt nu mor, jag är på gång. Men väntar in nystrarten som närmar sig med stormsteg. Det är Då jag vill sätta alla mina hemmaplaner i verket. För att det nya ska bli bara mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0