sista söndagen i nionde månaden

Min syster springer Lidingö runt.
Jag kan inte vara sämre jag så jag gör vad jag kan och tränar på söndagstimmarna av ledighet.
Sen ska jag på åhlens. Jag och Ida är otroligt shoppingsugna båda två, men när vi skulle bestämma en dag för heldagsshopping så insåg vi att inom en månad, då har vi möjlighet båda två.
En månad är lång tid. Jag tjuvstartar alltså lite.

Det blir nog monki också. Om de är öppet där på en söndag.


Update: Monki hade inte öppet en endaste minut under söndagar. Men åhlens bjöd på fin fina jeans med högmidja. Jag stog länge och vägde en rosa flamingo i handen. Somliga var riktigt grumligt mörkrosa mot foten, fröjd för ögat. Till slut fick den stå kvar på hyllan. Vi kallar det en kostnadsvärdesanalys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0