måndag. ny vecka, nya tag

Folk är produktiva. Syster skickar fina brev till lilla Agnes. Ja inte bara lilla Agnes förresten. Hon skickar fina brev och hälsningar till många som hon tycker om. Det vill jag också göra, men jag har fortfarande kvar Sofias adress på ett gammalt kaffefläckigt fönsterkuvert och inte har det kommit iväg några brev. Fick hennes sommaradress för att inte behöva vänta till hösten för att skriva och ja. Nu är det mörkt tidigt om kvällarna och inte brev har det blivit några brev skickade, som sagt.

Sandra renoverar projektet
Mikael packar flyttkartonger
Mamma slänger ihop en gryta medan jag hinner kolla mailen.

och så vidare.

Folk är produktiva, och det vill jag också vara.
Den här veckan känns det som att jag kommer klara av min önskan med bravur.
Hundra saker ska hinnas med innan flyget lyfter på torsdag. Hoppas bara att jag hinner packa också

Kommentarer
Postat av: fia

Om det är någon som är produktiv så är det väl du kära du!!

2009-09-29 @ 21:14:06
URL: http://livistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0