den där avklarad känslan

Idag har jag gjort något som känns nästan lika fint som att betala räkningar. Jag har nämligen skrivit ett protokoll från ett möte i förra veckan.

Sen kom jag på att jag gjort något som kändes ännu bättre än att betala räkningar. Nämligen att besöka optikern för att hämta ut mina små hjälpmedel. Jag hade dragit ut på det lite, hunnit bli nervös för att jag skulle ha ångrat mig och inte längre skulle gilla modellen. När jag såg världen som uppenbarade sig framför mig, med flera hårstrån på huvudet, en blomma med åtskildbara blad och en skylt på huset på andra sidan gatan som faktiskt bar ett gatunamn funderade jag mest varför jag dröjt så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0