Scrubs spin off



Är det bara jag som känner mig lite chokad över Scrubs återvändo. En spin off hade jag hört talas om men det här kändes som något annat - eller gör det?

Väldigt mycket är som det alltid har varit, man känner igen de gamla karaktärerna som i de två första avsnitten får dela scenen med nya stjärnor. Men egentligen är det bara JD, Turk och Dr Cox man vill se i rutan. De andra nervösa, alternativt dryga, alternativt känslomässigtförstörda läkarstudenterna tar bara upp plats när man egenltigen vill ha gamla vanliga Scrubs.

Det börjar likna ett antiklimax. Man har redan sagt sina förväl, nu är det bara halvskumt att se tillbaka, fast framåt - eller vad är det man gör?

Nej, som Sarah Dawn Finer säger - I´m moving on

Kommentarer
Postat av: mikaelf

Vad spännande! Jag ska se de här avsnitten och se ifall jag landar i samma beslut som du.

2009-12-03 @ 20:50:27
URL: http://mikaelf.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0