idag

Skit å att affären flytt från stan. Nu måste jag, snarast, ta mig till strömpilen. Hur nu det ska gå till.

Satt för övrigt på skolan många långa timmar idag. Slår ett slag för lunchen ute i solen, den hjälpte helt klart när det sen handlade om att orka dagen. Men oj vad vi fick saker gjort. När biblioteket så började tömmas på folk och bli lite eftermiddagstrött. Ja, då trvides jag som bäst.

Lagade fin middag och tände ljus för mig själv bara för att det kändes fint i mina ribbade stumpbyxor och den nya klänningen. Sen handdiskade jag fast vi har diskmaskin och kom på mig själv med att stå och le.

Ett litet axplock.

Nu spelar de R. Kelly på radion. Ingen favorit men gissa att det passar min sinnesstämning.

Kommentarer
Postat av: C

Åh. din nya klänning är SÅÅ Hanna!

underbart vacker är du och den!

2008-09-23 @ 08:28:35
URL: http://ine.webblogg.se/
Postat av: fia

Ny Klänning!

Vad hade vi sagt om det där ;)

2008-09-23 @ 21:58:39
URL: http://livistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0