bestyr

E får säga vad han vill Jag tycker fortfarande inte att man går klädd i vitt på bröllop

Kommentarer
Postat av: S

Man får ABSOLUT INTE ha vitt på sig på bröllop!! Svart är jag kluven till, men INTE vitt!

2008-10-22 @ 15:23:33
URL: http://norrwentsouth.blogspot.com
Postat av: E

Hm varför inte vitt?

2008-10-23 @ 21:35:54
Postat av: Catarina

Vitt är brudens färg och ingen annan.

Men en bruten vit tillsammans med något i färg kan ju fungera. Helvitt säger jag nej till.



Svart är det många som har, jag tycker det är samma sak där. Inte helsvart.



Förresten har jag hört att rött inte är bra heller. Det ska visst sända ut signalen att man legat med brudgummen. :)

2008-10-29 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0