Strö klöver


image85




Idag har jag gått på stan mer än på väldigt länge. Med mer menar jag på riktigt, verkligen gått runt i affärer och bläddrat genom det ena fina plagget efter det andra. Vi har provat klänningar och busat i omklädningsrummen likt två tonåringar.
Jag hade glömt mitt visa-kort hemma och som vanligt hittar man mest när man inte har några pengar att spendera. Tur då att man har en god vän som glatt ställer upp och betalar. Ett par kassar blev det, bland annat denna fantastiska rutiga tingest, och när jag kom hem fick jag lära mig att äta kassler.



Kommentarer
Postat av: fia

hittade en del snygga saker på stan men kom på att jag ska botanisera i din garderob först!

2008-05-22 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0