once

Glen Hansard är min nya idol. En kärlekshistoria och musikal i ett. Och bättre än såhär blir det inte, Det känns naket, ja nästan rått, det känns annorlunde och det känns helt rätt.
Jag blir illamående av kamera arbetet korta stunder. Men hade hela filmen varit filmad så hade jag fortfarande velat sitta där i biomörkret. Jag hade blundat och fortfarande tyckt att det var minst lika bra.

man ska aldrig säga aldrig sägs det, nu har jag funnit min stund inom soundtracks där ett aldrig inte längre kan existera. För ska jag tacka ja till något soundtrack så ska det vara med låtarna i den här rullen.



Kommentarer
Postat av: Ida Frank

jag köpte den för över 1000 kronor. Ungefär 1399kr. och det är mycket för den. Jag har den nerstoppad i jeansen. 200kr och den är din. Det är superbilligt om man jämför med priset jag köpte den för. Den är underbar och man känner på den att kvalitén är underbar. tror vekrligen du kommer gilla den.

[email protected] om du vill adda.

KRAm!

2008-05-21 @ 07:45:41
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: fia

kunde inte skrivit det bättre själv!

2008-05-21 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0