nattsnack

Popcorn och te har tillsammans bevisat sig vara en höjdare. Med två fina flickor på S blev det en trevlig kväll som slutade långt ifrån var jag trodde att den skulle.


Hur mycket skuld kan man lägga på föräldrar där det går snett på barnen?
Hur länge är det vettigt att hålla en människa vid liv med dagens alla tekniker?
Bara två av alla ämnen som har finkammats idag. Det senare känner jag starkt för att återkomma till imorgon, vi får se hur det blir med den saken.


Nu är klockan halv tre, på natten. Det har börjat ljusna ute.
När nätter går från mörker till ljus och man är vaken och ser det ske känner jag lätt stress över att jag måste somna. Så nu går jag och lägger mig, utan att pasera gå. Och funderar lite på vilken knepig, kylig, snö-på-marken majdag detta har varit.

Kommentarer
Postat av: fia

kom hit och ät frukost vettja!

2008-05-16 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0