mnk

Varför ska hm här i stan ha sådant trist utbud. Jag som spanat in en blommig baddräkt från denna affär. Men självklart fanns den inte att finna i den här stan. De hade bara två svarta sorter. Bikinisarna fanns det både många och söta av men någon sådan ska jag inte ha. Och jag orkar inte leta efter någon annan så nu får det vara. Gick ut och satta mig i solen istället. Årets finaste soldag. Och det är bara 3 maj.

image60
                                                                                                              Jag drömmer vidare


Nu börjar jag jobba igen om någon timme, tills dess lyssnar jag på Mammas nya kille och solar benen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0