ledighetenslov

Idag är jag ledig. Funderar på att gå någon kurs i konsten av att njuta av ledighet. Efter fyra jobbpass i helgen borde detta vara livet. Men alla andra jobbar, pluggar eller reser till varma länder denna måndag och jag är rastlös.
Jag har i alla fall ätit pannkaka med glass och hallonsylt. Kalas. Funderar på att gå ut bara för att få ha på mig näbbskorna som jag köpte i Peking.


image61


Fick en påminnelse av min mobil idag om att ringa mina chefer. Kommer bara inte ihåg vad jag tänkte när jag gjorde påminnelsen ?




Kommentarer
Postat av: fia

hörde att du inte behövde oroa dig för ledighet så länge ;) Ingen fara med present, din idé låter toppen. Han kommer bli toppennöjd! puss

2008-05-05 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0