klass9a

Såg just sista avsnittet av klass 9a.
Fick en tår i ögat. Den rann över hela kinden och landade på vardagsrummsgolvet.
Och ångrade en smula att jag inte sett tidigare avsnitt.


Min super braiga present som jag gav bort i eftermiddags var en matkasse innehållande allt från tacokrydda till minimajs och skorpor. Kan verka som ett hastverk när jag svängde in och handlade den igår efter jobbet. Men det var faktiskt en riktigt bra idé som jag tycker passade mottagaren perfekt.


image62
Kvällsfika är långt ifrån tradition i min familj. Men en rätt trevlig företeelse.


Kommentarer
Postat av: C

..och det blir ju så mkt mysigare med de fina kopparna ;)
Jobbar du idag min vän?

2008-05-07 @ 07:41:41
URL: http://ine.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0