aj

Du vet delen där de skriver om rubriker i "Så ska det låta", eller inte? Nej okej, du vet inte? Du kanske inte ens ser på "Så ska det låta"? Du kanske tycker att det är ett pensioners program? Okej, jaha det tycker du. I vilket fall.
De gör om en rubrik och deltagarna ska gissa vilken låt de syftar på. En rubrik gjordes kort och gott om till "Aj!" och låten var således "Det gör ont" med Lena PH. Men detta skulle inte handla om varken tvprogram eller kvinnliga artister. Nej, det handlar om mina fötter. Närmare bestämt min ena stortå. Jag drog av nageln igår. Och nu är den jätte kort. Och det gör jätte ont. Skitont.

Kommentarer
Postat av: Idafrank

jag köpte den för över 1000 kronor. Ungefär 1399kr. och det är mycket för den. Jag har den nerstoppad i jeansen. 200kr och den är din. Det är superbilligt om man jämför med priset jag köpte den för. Den är underbar och man känner på den att kvalitén är underbar. tror vekrligen du kommer gilla den.

2008-05-20 @ 17:54:25
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Idafrank

jag köpte den för över 1000 kronor. Ungefär 1399kr. och det är mycket för den. Jag har den nerstoppad i jeansen. 200kr och den är din. Det är superbilligt om man jämför med priset jag köpte den för. Den är underbar och man känner på den att kvalitén är underbar. tror vekrligen du kommer gilla den.

2008-05-20 @ 17:54:29
URL: http://ifrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0