ordlek

Jag gillar när det händer saker. När kalendern är fullskriven och dagarna är späckade.
Notera dock att det är stor skillnad mellan fullspäckade och stressiga. Det ska vara sådär lite lagom. Jag njuter inte av att ränna fram och tillbaka utan tid för eftertanke. Blixtdusch, riva runt i garderoben och smink under minuten är inget jag hurrar för
Jag antar att det är känslan av att vara upptagen som tilltalar. Upptagen = viktig.
Igår var en sådan dag. Jag tror blixtträffen med S och den korta promenaden med C var som grädden på moset ,eller pricken över i, som gjorde dagen fulländad.
Efter avslutat jobb, utbildning, möte, middag och bestyr han jag med en kväll i mjukisbyxor, uppkrupen under en filt i soffan och summan av kardemumman gjorde att jag somnade med ett leende på läpparna.

Sitter just nu och äter smörgåsrån men ska hoppa in i duschen och sen traska ner på stan och träffa S. Hon föreslog picnic-, alternativt matlådestilen, för att spara pengar. Men jag tror att det kommer att sluta med "ute lunch", fast inomhus då förstås.

Avlutar med en bild som tilltalar mig, med en person som jag gillar. Än en gång. It's all about the colour.

image9

Kommentarer
Postat av: fia

haha, vilken bild!

2008-03-20 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0