ny blogg

Vi sitter ute på vischan och f ska skaffa blogg. Hon har ångest över val av namn. Jag försökte visa på mitt exemplariska sätt att sänka ribban med mitt inte allt för underfundiga namn men utan störra framgång. Bloggvärlden är stor, men inte i mina kretsar och det skulle det ju vara trevligt att ändra på. F får vi nog vänta ett tag på dock...

Påsken är här och jag säger glad påsk och ger dig en alldeles färsk gåva. En ny blogg som nog kan bli intressant att följa hittar du här. (I alla fall om man anser sig vara bitter realist eller om man vill se att gräset kanske inte alltid är grönare på andra sidan)

Dagen har varit trevlig. Jag har gett bort en kaffebrygg och ätit så att magen står i fyra hörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0