tycke

Jag är en god vän skulle gå på filmvisning igår. Sex and the city närmare bestämt. Var kanske inte fixade till tänderna som de andra besökarna men minst lika taggade. Det höll dock på att få sig ett snöplig slut när de förbokade biljetterna såg ut att vara helt utom räckhåll. Men lite ihärdighet och en älskvärd pojke gjorde det möjligt. På bra nummer i salongen och allt.

Hur var filmen då?

Slutet av en era och sammanknytningen av säcken. Men helt nöjd var jag inte. Mysigt ja. Men chokladen smakade inte riktigt lika gott som vanlig och jag kunde iinte hitta en skön ställning att sitta i. Kunde inte sträcka ut benen och det kröp för fullt i dem.
 
Jag vill nog se den igen!



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0