sökes

Jag fick en sådan skaparlust idag att min syster hade blivit stolt om hon vetat. Kom hem och vände upp och ner på huset i jakt efter klassiska pärlplattor. Hittade tyvärr inga. Men lite annat smått och gått fanns i hemmets skrymslen och vrår. Hittade inget som man kunde vara riktigt kreativ med förutom lite cernitlera, och den hade torkat ihop och var egentligen inte mycket att ha, men en låda full av roliga ting i smyckesväg fanns att finna. Dessa var tre favoriter:



1. Elefant hänge a la Asia 2. En stycke clips med rosett och dinglande guld 3. En stycke pärlclips

Alla goda ting är tre sägs det. Men bara ett stycke av vardera fanns i lådan, tyvärr.




Om det är någon som sitter och trycker på några pärlplattor, pärlor med för den delen, där hemma.
Snälla. Skänk dem till mig



Kommentarer
Postat av: liza

Hahha ah gamla leksaker kan verkligen väcka minnen till liv :) men vi får ta en pysselkväll nån gång!

2008-06-11 @ 21:47:24
Postat av: fia

hittade du några pärlplattor?

2008-06-11 @ 21:56:46
Postat av: fia

jag är självklart stolt!

2008-06-12 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0