så blå kan de aldrig mer bli..

image90

Såhär rufsigt leende har hela helgen varit. Jobb blandat med ledighet blev bättre än jag vågat hoppas.
Började försiktigt med en lugn kväll där Brad och George var enda sällskapet, en invigning av mig i egen hög person blev en heldag på yran, en stark sol lyste och gav märken på både armar och ben, en grillning med hallon och blåbärspaj på toppen gav mersmak, med ett spontan besök på inflyttningsfest trodde jag att jag avrundade kvällen, men inte förrän ett rus-sms och några timmar av svettig dans senare cyklade jag hem i den ljusa sommarnatten.
Söndag blev jobb (när jag cyklade iväg i ottan var jag trött men tacksam för att jag inte hörde till de svajande nattsuddarna som ännu inte hittat hem) men efter åtta timmars slit lyckades pizzerian på hörnet kalla fram de rätta söndagskänslorna. Och de satt som handen i handsken!

Kommentarer
Postat av: C

jag har reserverat 4 biljetter..så kolla upp hur du jobbar! Så kan du inte så går vi vid ett senare tillfälle :)

2008-06-02 @ 14:01:20
URL: http://ine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0