klokuggla

Imorgon ska jag även besöka en affär som jag gick förbi idag men inte varit in i på väldigt länge. Spanat in en uggla. Antagligen för gammal för att finnas kvar men det kan vara fint att göra ett försök.

Jag har tvättat idag. Duschat och bäddat rent. Sen har jag cyklat, det gick fort och jag blev alldeles varm. Såkklart valde kroppen att började dofta mindre bra. Så nu; in i duschen innan jag får krypa ner i de frasiga och alldeles perfekta lakana. Förresten, jag gillar inte alls att sova på svart. Vitt ska det vara. När jag tänker efter kanske rosa skulle fungera bra också. Men då vill jag ha allt i rosa. Täcke, kudde och lakan. Gammelrosa eller blekrosa.

Kommentarer
Postat av: fia

Kakfat och skålar låter ljuvligt.

En uggla..?

2008-08-15 @ 11:31:23
URL: http://livistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0