kvällning

Jag hade planerat en ovanligt tidig kväll ikväll.
Men efter latte med god vän. Hushållsysslor så som disk och allmänt plock. Nödvändigheter som mailskrivande och ytligheter med bland annat klädval (det sista utan lyckad framgång) rinner tiden iväg.
Istället för att skynda mig isäng sitter jag här. Knapprar på tangenterna och har fortfarande ogjorde göromål.

Sen sover jag väl dåligt. Vaknar outvilad. Snoozar två gånger för mycket. Står lite för länge i duschen för att skölja bort sömnigheten. Till sist bränner jag vid gröten som jag kokar fast jag glömt köpa mjölk och planerade för en filfrukost.
När jag väl lämnar hemmet gör jag det senare än planerat. Tvingas cykla fort i uppförsbacken och kommer fram blank av svett.

Men hey, egentligen är jag inte pessimist, jag inser bara att allt kommer vara som vanligt. Borde väl göra att jag känner mig lite bekvämare och mer hemma i allt det okända.


Så kan jag skjuta upp de där nya vanorna som hör till det planerade nya livet till nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: elin.

så underbart typiskt dig.

lycka till nu.

2008-09-01 @ 15:25:16
Postat av: elin.

så underbart typiskt dig.

lycka till nu.

2008-09-01 @ 15:25:16
Postat av: elin.

så underbart typiskt dig.

lycka till nu.

2008-09-01 @ 15:25:16
Postat av: elin.

så underbart typiskt dig.

lycka till nu.

2008-09-01 @ 15:25:16
Postat av: ljuvligheter.blogg.se

så underbart typiskt dig.

lycka till nu.

2008-09-01 @ 15:25:37
Postat av: Anonym

ojoj. sorry inte meningen. hur tar man bort dem?

2008-09-01 @ 15:26:09
Postat av: elin

jag behöver hjälp. det är mycket jag inte förstår. hur kan man ändra namnet på ex kommentarer. det har ju du gjort. vill jag också.. =)

2008-09-03 @ 14:58:42
URL: http://ljuvligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0