vad blir det för film ikväll?

Här om kvällen såg jag lite film med min nye filmkompis.

Hypen har väl lagt sig lite vid det här laget men jag vill slå ännu ett slag för sköna Juno.
Det var kärlek vid första ögonkastet.
Har du inte sett den än?
Vad väntar du på?

Ellen Page, Michael Cera, musiken och alla snabba och rena repliker. Någon som ser annat än framgång?

Samma kväll försökte vi följa upp succén med Superbad. Trodde väl att man med De rullarna i bagaget och med De skådisarna skulle kunna skapa något bra. Men icke då, det var inte annat är superdåligt, den svenska titeln "Supersugen" gjorde inte saken bättre vill jag lova.

Men som sagt, Juno. Se den. Så fort du kan.


Kommentarer
Postat av: fia

du är så söt

2008-04-10 @ 17:38:10
Postat av: Eric

Hm du har inte hunnit reflektera några tankar kring den tredje filmen vi har sett tillsammans? No country for old men. Vad blir nästa konstverk i vårat filmtittande tro?

2008-04-10 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0