snart..

..bär det iväg mot Oslo med fina S. Vi ska ha en guldkantad helg med efterlängtade stjärnor.
Packningen är igång för fullt och nu ska jag göra smörgåsar och slå in dem i smörpapper som på den gamla goda tiden.



Tips.
Har du inte ätit färskosttallriken på Rost så gör det snart. Till middag idag kanske. Mandlarna är utomordentliga på toppen och bönor är helt klart underskattade. Ät den även om du inte gillar bönor, det är aldrig för sent att ändra sig.
Jag och E tog varsin igår innan vi drog till Marit Bergmans spelning. Marit var vacker. Musiken var vacker och vi fick oss drygt en timmes ren njutning. Hon hade inte med sig bandet men låtarna funkade utan problem med endast piano. Gamla hits fick nytändning hos mig och de nya låtarna vill jag bara höra mer av. Mer kultur tack!

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0