pslo

En varm choklad på en sten utanför 7eleven. En röd kofta och Magnus uggla i samma gamla frisyr (och glasögon). Kan en fredagkväll bli bättre i oslo?

Ja kanske men jag är nöjd.
Trevliga diskussioner bedrivs på hög nivå och i en av denna kom jag just på detta. Jag nöjer mig med rätt lite. Kanske för att jag egentligen är lite lat och inte orkar röra på mig, antingen får jag röra på baken eller helt enkelt gilla läget. Jag gillar´t.

Igår kom jag och s fram till Oslo efter x antal timmar på bussen, efter ofantligt många x på bussar i Asien var det som rena lyxen, fåbefolkat i norrländsk anda och bekvämt. Våra vänner styrde upp med grillning i parken och vi njöt, även om det blev lite huttrande när solen övergav. Vi gick hem istället. Bra det med.


Kommentarer
Postat av: fia

du är helt klart min snyggaste syster!

2008-04-26 @ 01:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0