blir det rätt nu?

Sista handen är lagd vid min universitetsansökan. Inte en dag för tidigt. Om jag hade varit en nagelbitarperson hade jag definitivt bitit på naglarna nu (provade lite smått men inget för mig) Hur ska jag veta om det här är rätt? Vet inte om jag någonsin kommer att veta, har gått runt i ett par år nu och väntat på att den dagen då jag vaknar upp och tänker "Det här ska jag bli när jag blir stor!" ska komma, men utan resultat. Nu slutar jag vänta och tar saken i egna händer.



Jag har klurat ut det här med tedrickarkonsten nu, tror jag. Även om jag fortfarande bara har cirka två minuter på mig att sörpla i mig den bruna vätskan så är det något jag gör utan att tänka "jo men det här ska man kunna". Nu dricker jag för att jag vill inte för att man ska. Tvåminutaren kan dock fortfarande ses som ett litet problem. Innan dessa två minuter är vattnet för varmt och efter är det för kallt.
Men jag gillar nog mest mjölk i vilket fall så det gör inget.


Imorgon börjar jag sju. Men senare ska jag äta tårta. Trevligt sett att börja helgen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0